ساری؛

آغاز ساخت ۶ واحد مسکن مددجویی  در عباس آباد

ساخت ۶ واحد مسکن مددجویان عباس آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  اکبر رحمتی مدیر کمیته امداد عباس آباد با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اهداف این نهاد است، گفت: عملیات احداث ۶ واحد مسکن مددجویی در ۶ منطقه مختلف در عباس آباد با هزینه‌ای به ارزش سه میلیارد ریال با همکاری سپاه ناحیه این شهرستان، خیّران و حامیان برای ساخت این واحد‌ها آغاز شد.

 

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات و تامین مسکن مددجویان با رعایت الگوی اسلامی ایرانی از اولویت‌های کاری کمیته امداد است، افزود: برخورداری از خدمات مسکن در بخش شهری و روستایی کمیته امداد عباس آباد با همکاری و مشارکت قرارگاه سازندگی سپاه شهرستان و مساعدت خیرّان منطقه به ساخت مسکن مددجویی اقدام می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد عباس آباد با بیان اینکه منازل با توجه به نیاز خانوار  احداث می‌شود، گفت: این واحد‌های مسکونی با مساعدت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بلاعوض کمیته امداد شهرستان و همچنین آورده مددجو  و مساعدت‌های خیران و بسیج سازندگی سپاه شهرستان در مدت حداکثر چهارماه احداث خواهد شد.

 

رحمتی با اشاره به اینکه سه واحد مسکن در مناطق شهری و سه  واحد دیگر در مناطق روستایی این شهرستان احداث می‌شود، افزود: ساخت مسکن، اشتغال و ایجادبستر‌های مناسب برای توانمندسازی مددجویان ازجمله مهم‌ترین اولویت‌ها و اقدامات کمیته امداد است.

 

وی با بیان اینکه با مشارکت خیران و مردم نوعدوست شهرستان می‌توان جهت خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان گام‌های موثر تری برداشت، گفت: در توافقات انجام شده با صنف مصالح ساختمانی مقرر شد تا این صنف جهت تهیه مصالح و ملزومات مودر نیاز ساخت این واحد‌های مسکونی با کمیته امداد این شهرستان  همکاری کند.

 

مدیر کمیته امداد عباس آباد به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: سال گذشته هشت واحد مسکن شهری و روستایی با هزینه‌ای به ارزش یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و احداث و همچنین ۳۴ واحد مسکن مددجویی با هزینه‌ای به ارزش ۷۱۰ میلیون ریال تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.

 

رحمتی با بیان اینکه تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن  برای مددجویان در سطح روستاو شهر  انجام شد، خاطر نشان کرد:سال گذشته ۴ واحد مسکونی در این شهرستان  با همکاری بسیج سازندگی و خیران منطقه به ارزش دو میلیارد ریال برای مدجویان احداث شد.

 

وی گفت: این نهاد  آمادگی دارد در صورت مشارکت خیران  شهرستان   ۱۲ واحد مسکن برای مددجویان ساخته و تا پایان سال به آنان تحویل دهد.

 

هزار و ۹۲۶ نفر مددجو در عباس آباد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

 

انتهای پیام/آ

ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امدادعباس آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.